Home
Projecten Intensieve samenwerking voor meer online succes

Intensieve samenwerking voor meer online succes

Samen aan de slag om een effectieve online strategie uit te denken. Kwintes en Yard Digital doen het. Tijdens interactieve sessies kijken we naar online ontwikkelingen, vertalen we organisatiedoelen naar online doelen, analyseren we statistieken en verbeteren we de online klantreis. De marketingexperts van Kwintes zijn inmiddels wekelijks bij Yard aanwezig om de plannen vorm te geven.

  • Al scrummend, snel resultaten boeken
  • Yard Internet als verlengde van de marketingafdeling van Kwintes
  • Marktkennis en online kennis verbinden

www.kwintes.nl

Intensieve samenwerking

Yard Internet heeft de corporate website in 2016 gemaakt met als doel de naamsbekendheid te vergroten, aansluitend op de offline marketingcampagne. De afgelopen periode stond conversie centraal. Hoe maken we van bezoekers klanten? Dit geldt zowel voor verwijzers als zorgvragers.

Erika Nordkamp, a.i. manager marketing en contractering bij Kwintes:

“We hebben in Yard Internet een  ervaren online partner gevonden die de meer marktgericht koers van Kwintes uitstekend kan vertalen in de online customer journey. Yard heeft de benodigde expertise en ervaring in huis om flexibel mee te kunnen bewegen met hun eigen mensen en middelen om aan de vraag van Kwintes te kunnen voldoen.”

De communicatie experts van Kwintes zijn inmiddels wekelijks bij Yard aanwezig om de plannen vorm te geven

Martin Donk, projectleider van Yard Internet:

“We zijn inmiddels zo’n twee maanden samen aan de slag. We vinden het een uitdagend project en een fijne samenwerking. We zien steeds meer organisaties in de zorg die marktgericht gaan werken en meer resultaten uit hun website willen halen. Die trend is onmiskenbaar. Door de marktkennis van Kwintes te combineren met onze online kennis verwachten we goede resultaten.”

De route naar online succes

Het redesign van Kwintes.nl staat inmiddels live en is vooral gericht op het vergroten van de zichtbaarheid van de belangrijkste call-to-actions. De nieuwe indeling van het menu op de homepage stoelt op bevindingen uit eerder onderzoek. De content is kort en bondig en de nieuwe ingangen zoals wonen, begeleiding en opvang ondersteunen de bezoeker in zijn/haar aanmeldroute binnen de website. De komende periode wordt onderzocht welke impact het redesign heeft op de conversiedoelen en gaan we verder optimaliseren.

Meer weten?

Wil je meer weten over de ins & outs van dit project of sparren met Martin Donk over jouw vraagstuk?

Neem contact op