Home
Projecten Conversie optimalisatie voor scholingsaanbod van Enik Recovery College

Conversie optimalisatie voor scholingsaanbod van Enik Recovery College

Enik Recovery College biedt trainingen en scholing rondom herstel. Het scholingsprogramma wordt gevormd ‘voor en door’ deelnemers. Samen met Yard heeft Enik gewerkt aan een nieuwe corporate website, gericht op het onder de aandacht brengen van het scholingsaanbod en de Enik retreat.

www.enikrecoverycollege.nl

Conversie en gebruiksvriendelijkheid gaan hand-in-hand

Daphne Rijerse, product owner Enik Recovery College: “Tijdens het ontwikkeltraject van de website heb ik samen met Nicol Nijland (projectmanager) gekeken hoe we Enikrecoverycollege.nl  primair kunnen richten op wat bezoekers willen weten. Enik is een vernieuwend concept waarbij op een andere manier naar kwetsbaarheden wordt gekeken. Deze visie moest tot uiting komen in de look & feel van de site, in de taal en opbouw. Met de nieuwe website willen wij het aanbod van Enik onder de aandacht brengen bij mensen die een stap willen maken in hun persoonlijke ontwikkeling. Dankzij de expertise van zowel Nicol als haar collega-bouwers is een prachtige website opgeleverd.”

Voor SEO geoptimaliseerde content

“Ook de vindbaarheid van ons scholingsaanbod is voor ons erg belangrijk.  We zorgen daarom voor linkbuilding en teksten en koppen waarin we veel relevante zoekwoorden terug laten komen. Onze online vindbaarheid is in korte tijd al enorm vergroot.”

 

Leuk om te zien dat er steeds meer aanmeldingen binnenkomen. Het geeft aan dat de organisatie de juiste koers vaart.

Analytics geeft veel inzicht in hoe we de website nog beter kunnen maken

“Op dit moment zijn we aan het onderzoeken hoe we de website nog beter onder de aandacht kunnen brengen en laten aansluiten bij de bezoekers. Samen met Yard denken we na over de content-indeling en hoe we call-to-actions kunnen inzetten. Op basis van wat we zien in analytics, zijn we continu bezig met het verbeteren van de website.”

“We gaan graag naar de kennissessies van Yard, om ons te laten inspireren over onderwerpen als SEO, usability, en online strategieën voor overtuigen. De sessies geven ons weer nieuwe ideeën om de website nog beter op de doelen van de bezoeker en ook onze eigen doelen aan te laten sluiten”.

 

Yard Internet helpt de bezoekerstevredenheid te vergroten

Hoe een boodschap overkomt, hangt af van de verpakking. Wanneer een website voorziet in de behoeften van de bezoekers, volgt er een positieve houding tegenover de organisatie. Dit genereert bijvoorbeeld (meer) leads, verstevigt het imago of laat de naamsbekendheid groeien. Gebruiksgemak is waar het bij usability om draait. Graag helpen wij je om een goede online basis neer te zetten waarop jouw organisatie haar online ambities kan bouwen.

Meer weten?

Wil je meer weten over de ins & outs van dit project of sparren met Nicol Nijland over jouw vraagstuk?

Neem contact op